სელფის კვლევა

ანგარიში



 სელფი სკოლის რეპორტი


სსიპ ქალაქ სამტრედიის N11 საჯარო სკოლა

საშუალო საფეხური

SELFIE 2019-2020, session 2

როგორ გამოვიყენოთ შედეგები

სელფის სკოლის რეპორტი თავს უყრის და ადარებს თქვენი სკოლის ლიდერების, მასწავლებლებისა და მოსწავლეების მოსაზრებებს. ნამდვილი "სელფის" მსგავსად, სელფიში შეგროვებული ინფორმაცია თქვენი სკოლის მყისიერ სურათს იძლევა თუ სად ხართ ამჟამად სწავლა-სწავლებაში ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენების კუთხით. სელფის შედეგებიდან გამომდინარე შეგიძლიათ დიალოგი დაიწყოთ თქვენს სასკოლო საზოგადოებასთან. ეს კარგი სტარტია ძლიერი და სუსტი მხარეები გამოავლინოთ, და სწავლის ხელშესაწყობად ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენების გეგმა შეიმუშაოთ.

სელფის გამოყენება ყოველწლიურად შეგიძლიათ, ისე რომ თვალი მიადევნოთ პროგრესს და გაანალიზოთ რა ქმედებებია დამატებით კიდევ საჭირო. სელფის შედეგები მხოლოდ თქვენთვისაა ხელმისაწვდომი, სხვას არავის მიუწვდება ხელი.

სელფის სკოლის რეპორტის გაანალიზებისას, ყურადღება უნდა მიექცეს კონკრეტულად რომელ დებულებებში/კითხვებში არის:

დაბალი მაჩვენებლები მაღალი მაჩვენებლები

მნიშვნელოვანი განსხვავება მომხმარებლის ჯგუფების მაჩვენებლებს შორის

გთხოვთ გაითვალისწინეთ, რომ ეს პდფ ფაილი თქვენი სკოლის სრული შედეგების მხოლოდ ნაწილია. თუ გსურთ კონკრეტული დებულებები უფრო დეტალურად ნახოთ, ონლაინ რეპორტი იხილეთ და თქვენთვის საჭირო გრაფები ჩამოტვირთეთ.

თუ გსურთ თითოეულ ნაწილის შეკითხვები და დებულებები იხილოთ, გახსენით "შეკითხვების მომართვის" სექცია სელფის დეშბორდიდან, და შეკითხვების სრული სია ჩამოტვირთეთ.

ეს ანგარიში აჩვენებს თვითრეფლექსიის "SELFIE 2019-2020, session 2" შედეგებს დასრულების მაჩვენებელი

ამ თვითრეფლექსიის სავარჯიშოში სკოლის ხელმძღვანელების, მასწავლებლების, მოსწავლეების მონაწილეობა შემდეგნაირად გამოიყურება:


პროფილები ამ სკოლის/კომპანიისთვის წარმოდგენილი პროფილებია:


 

სექციების მიმოხილვა

თითოეული ჯგუფის (სკოლის ლიდერები, მასწავლებლები და მოსწავლეები) საშუალო მაჩვენებლები 6 სექციისთვის სათითაოდ.



შედეგები სექციების მიხედვით

საშუალო მაჩვენებლები თითოეული დებულებისთვის/შეკითხვისთვის. უფრო დეტალური შედეგებისთვის, გთხოვთ, ონლაინ რეპორტი იხილეთ.

A.         ლიდერობა

B.         ინფრასტრუქტურა და აღჭურვილობა

C.          უწყვეტი პროფესიული განვითარება

D.        სწავლა და სწავლება

E.          შეფასების პრაქტიკა

F.           მოსწავლეთა ციფრული კომპეტენცია

A. ლიდერობა

ამ სექციაში მოცემული შეკითხვები სკოლის დონეზე ციფრული ტექნოლოგიების ინტეგრირებაში სკოლის ლიდერის როლს აფასებს


თქვენი სკოლის "სელფის" კოორდინატორმა არჩია, ეს შეკითხვები არ ჩაესვა კითხვარში:

A8. საავტორო უფლებები და ლიცენზიის წესები

B. ინფრასტრუქტურა და აღჭურვილობა

ეს სექცია ეხება იმ ღონისძიებებს, რომელიც სკოლას შეუძლია გამოიყენოს თანამშრომლობითი კულტურის გასაძლიერებლად, გამოცდილების გასაზიარებლად და ეფექტიანი სწავლისთვის კომუნიკაციის ხელშესაწყობად, როგორც ორგანიზაციის შიგნით ასევე მის გარეთ.





C. უწყვეტი პროფესიული განვითარება

ამ სექციაში მოცემული შეკითხვები ინფრასტრუქტურას ეხება (მაგ., აღჭურვილობა, პროგრამული უზრუნველყოფა, ინტერნეტი). ადექვატურ, საიმედო და სანდო ინფრასტრუქტურას ინვოაციური სწავლა-სწავლების და შეფასების პრაქტიკის ფაცილიტაცია შეუძლია




D. სწავლა და სწავლება

ამ სექციაში მოცემული შეკითხვები ასახავს, თუ რამდენად უწყობს სკოლა ხელს პროფესიულ განვითარებას თითოეულ საგანმანათლებლო საფეხურზე. პროფესიული განვთარების ღონისძიებებმა შესაძლოა ხელი შეუწყოს სწავლა-სწავლების ახალი მიდგომების დანერგვასა და განვითარებას, ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენებით უკეთესი სასწავლო შედეგების მისაღებად.





E. შეფასების პრაქტიკა

ეს სექცია სასწავლო მიზნებისთვის ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენების მზადებას ეხება, სწავლა-სწავლების პრაქტიკის განახლებითა და ინოვაციური მიდგომებით


F. მოსწავლეთა ციფრული კომპეტენცია

ეს სექცია ეხება სასწავლო მიზნით ციფრული ტექნოლოგიების საკლასო ოთახში დანერგვას, სწავლა-სწავლების პრაქტიკის განახლებითა და ინოვაციური მიდგმომებით.



თქვენი სკოლის მიერ შექმნილი დებულებები

ქვემოთ მოცემულია პასუხების საშუალო მაჩვენებლები თქვენი სკოლის მიერ შექმნილ დებულებებზე.

რეიტინგი





სპეციფიური შეკითხვები 2


სპეციფიური შეკითხვები 4






დამატებითი სექციები

სკოლაში ტექნოლოგიების გამოყენების შესახებ დამატებითი ინფორმაცია

ტექნოლოგიების გამოყენების ხელისშემშლელი ფაქტორები

უწყვეტი პროფესიული განვითარების აქტივობების სარგებლიანობა

ტექნოლოგიების გამოყენებაში თავდაჯერებულობა გამოყენების დრო პროცენტულად ტექნოლოგიების მიღება ტექნოლოგიების გამოყენება

ტექნოლოგიების გამოყენების ხელისშემშლელი ფაქტორები

თქვენს სკოლაში ციფრული ტექნოლოგიებით სწავლა-სწავლებაზე უარყოფით გავლენას ახდენს შემდეგი ფაქტორები?

უწყვეტი პროფესიული განვითარების აქტივობების სარგებლიანობა

რას ფიქრობენ მასწავლებლები უწყვეტი პროფესიული განვითარების აქტივობების სარგებლიანობის შესახებ, რომელშიც შარშან მიიღეს მონაწილეობა?




რეიტინგი



ტექნოლოგიების გამოყენებაში თავდაჯერებულობა

რამდენად თავდაჯერებულები არიან თქვენი მასწავლებლები შემდეგი ამოცანებისთვის ტექნოლოგიების გამოყენებაში?






რეიტინგი





გამოყენების დრო პროცენტულად

სასწავლო დროის რა პროცენცტი დაუთმეს მასწავლებლებმა კლასში ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენებას ბოლო 3 თვის განმავლობაში?



რეიტინგი



ტექნოლოგიების მიღება

ქვემოთ მოცემული დებულებებიდან რომელი აღწერს საუკეთესოდ თქვენი სკოლის ლიდერებისა და მასწავლებლების მიერ ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენებას სწავლა-სწავლებაში?


რეიტინგი





ტექნოლოგიების გამოყენება

როგორ იყენებენ მოსწავლეები ტექნოლოგიებს სკოლაში და მის გარეთ?



რეიტინგი











როგორ გამოვიყენოთ შედეგები

ეს კარგი სტარტია ძლიერი და სუსტი მხარეები გამოავლინოთ, და სწავლის ხელშესაწყობად ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენების გეგმა შეიმუშაოთ.

ჩვენ წარმოვადგენთ რამდენი მაგალითს, თუ როგორ შეგიძლიათ გამოიყენოთ სკოლის რეპორტი "სფეროების მიმოხილვის" სექციის ნახვისას

თუ ერთ სექციაში (მაგალითად ინფრასტრუქტურა ან შეფასება) დაბალი შეფასებები გაქვთ, შესაძლოა განვითარების გეგმა ამაზე ააგოთ თუ ერთი სექცია უმაღლეს შეფასებას იღებს, ესე იგი ეს თქვენი ძლიერი მხარეა. შესაძლოა ღირდეს შეისწავლოთ რატომ მუშაობს ეს ნაწილი კარგად და როგორ შეიძლება კიდევ უფრო გაუმჯობესდეს;     თუ მოსწავლეების და მასწავლებლების, ან სკოლის ლიდერების და მასწავლებლების მოსაზრებებს შორის განსხვავებებია, შეისწავლეთ რა განაპირობებს ამას.

ანალიზი და დისკუსია სკოლას დაეხმარება შეადგინოს სამოქმედო გეგმა ციფრული ტექნოლოგიების გასაძლიერებლად უკეთესი სწავლა-სწავლებისთვის. სელფის გამოყენება ყოველწლიურად შეგიძლიათ, ისე რომ თვალი მიადევნოთ პროგრესს და გაანალიზოთ რა ქმედებებია დამატებით კიდევ საჭირო. სელფის შედეგები მხოლოდ თქვენთვისაა ხელმისაწვდომი, სხვას არავის მიუწვდება ხელი.

გთხოვთ გაითვალისწინეთ, რომ ეს პდფ ფაილი თქვენი სკოლის სრული შედეგების მხოლოდ ნაწილია. თუ გსურთ კონკრეტული დებულებები უფრო დეტალურად ნახოთ, ონლაინ რეპორტი იხილეთ და თქვენთვის საჭირო გრაფები ჩამოტვირთეთ.




No comments:

Post a Comment

puzzle

ფაზლი