ციფრული სარკე

 



სსიპ ქალაქ სამტრედიის N11 საჯარო სკოლა

კოლა: სსიპ - ქალაქ სამტრედიის №11 საჯარო სკოლა

დადასტურებული: 2020-12-21 12:16:22

ციფრული სტრატეგიის დაწყების თარიღი: 01.2020

ციფრული სტრატეგიის დასრულების თარიღი: 01.2021

ავტორები: თამილა კახიანი (მასწავლებელი);მარიამ ფრანგიშვილი (მასწავლებელი);მორჩილაძე მარი (ადმინისტრატორი);ნანა მანჯგალაძე (მასწავლებელი);ნანა მანჯგალაძე (დირექტორი);ნატმელაძე ნატო (მასწავლებელი) საბაზისო ანგარიში: "ციფრული ემისრები" - ელექტრონული რესურსის შექმნა 2020 (დადასტურებული 21.12.2020 11:57:23) ციფრული სტრატეგიის მოკლე აღწერილობა,

 მიზნები და ხედვა

2020 წლის გაზაფხულზე სკოლაში ჩატარებული გამოკითხვის შედეგად სელფის და ციფრული სარკის კვლევაში გამოიკვეთა  მასწავლებლის დაბალი როლი, დაბალი ციფრული პრაქტიკა, დაბალი ციფრული კომპეტენციები და მოსწავლეთა დაბალი ჩართულობა. შედეგების განხილვის დროს განმახორციელებელმა ჯგუფმა გადაწყვიტა ეზრუნა ციფრული კომპეტენციების ამაღლებაზე, რაც ჯგუფის აზრით შექმნიდა პირობას დანარჩენი სხვა დაბალი კომპეტენციის გასაუმჯობესებლად.

პროექტი  განხორციელდება სკოლაში თიმსის პლატფორმაზე, პროექტის ფარგლებში შექმნილ ჯგუფში , რომელშიც შედიან N11  საჯარო სკოლის სამიზნე ჯგუფის

წევრები. 

 პროექტი განხორციელდება ონლაინ– დისტანციურ რეჟიმში. 

განხორციელების  საფეხურები:

  1. Სამუშაო ჯგუფის შეხვედრა სამიზნე ჯგუფთან ინფორმირებისა და მიზნის გაცნობის თვალსაზრისით. 
  2. ტრატეგიების დასახვა 
  3. პროექტის მიზნიდან გამომდინარე სტრატეგიული ჯგუფების შექმნა 
  4. პროექტის ფარგლებში შემოთავაზებული ინსტრუმენტების (ბლოგი, ტრელო, პრესბუკი, კაჰუთი გაცნობა/შესწავლა ჯგუფებისათვის, რომლებიც დაეხმარება სტრატეგიულ ჯგუფებს რესურსების შექმნაში. 
  5. ექმნილი რესურსების ეფექტურობის დადგენა სწავლა–სწავლების პროცესში. 

         








No comments:

Post a Comment

puzzle

ფაზლი